sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Bootsit ja neonia

Heipä hei!
Niin se viikonloppu vierähtää nopeasti, mutta ei hätää uusia tulee! Kannatan silti yhtä lisäpäivää sunnuntain ja maanantain väliin..
Ei myöskään hätää talven puolesta, sillä kevät kolkuttaa jo! Aurinko paistaa ja vihdoin saa puhaltaa pölyt aurinkolasien päältä...

Tässä esittäytyy mun uudet suosikkini; melkoisen pirtsakat kumiset rannerenkaat, jotka tarvittaessa käyvät myös stressilelusta, haha! Ovat mukavan pehmeät ja pysyvät menossa hyvin mukana. Alunperin mun "haluaisin" -listalla on ollut Marc Jacobsin tällainen vastaavan tyylinen rannekoru, mutta nyt on tyytyminen näihin :)
 
 

Mun uudet bootsit! Onnistuinpa kerrankin löytämään jotakin alennuksesta! Näillä pitäisi pystyä kävelemään näyttämättä koomiselta kun korko on tuollainen kiva ja maltillinen. Nämä ovatkin tervetullutta ja ehkä naisellisempaa vaihtelua mun talvisaapas Crocseille.


Tässä kynnet; en nyt ole ihan varma olenko tyytyväinen lopputulokseen, mutta kokeilinpa kumminkin :)

Kynsissä on käytetty:Trind base coat
                                   Isadora 763 Cloud
                                   Mavala 229 Sparkling Silver
                                   Moda Young Glitter Nail Polish
                                   Art Club koristelakka / aqua
                                   Trind topcoat


 
Erinomaista viikonalkua kaikille!
 :)

2 kommenttia:

Kommenttisi on minulle tärkeä! :)